About Me
Dr. Aram Reza Sadeghi Beniss
Associate Professor Of Department of English Language and Literature @ Faculty of Persian Literature and Foreign Languages
Aram Reza Sadeghi holds a PhD in TEFL from Isfahan University, Iran. He has been an assistant professor in English Language and Literature Department at Semnan University since 1997. He has given lectures at national and international conferences. His research interests, which resulted in publications as well, include language skills, vocabulary, autonomy, motivation, CALL, and English as an International language. He has had some managerial posts at international relations, cultural office, and Department of English Language and Literature. He initiated two modern methods of teaching called Couple Learning and ETS (English Teaching Sim...
- Address Semnan University, Department of English Language and Literature
-
e-mail
- Phone (+98)2331533460
- Google Scholar Profile
- Scopus Profile
- Website https://aramsadeghy.profile.semnan.ac.ir
Google Scholar
(2025/04/05)Citations
463h-index
11i10-index
12Co-authors
0Scopus
(2025/04/05)Citations
10Documents
3h-index
2Co-authors
3Resume
My Experience,Skills,Educations And Interests
Education
2001-2005
PhD
Isfahan University1995-1997
Master
Tarbiat Modares, Tehran1987-1991
Bachelor
Azad Islamic, Tehran CenterExperience
Skills
Research Interest
Material Preparation
Vocabulary Managemnet System
Technology in ELT
Culture in ELT
Innovative Methods
Publications
My Selected Research & Publications
آخرین بروزرسانی: 1404/01/17
The Impact of Collaborative Testing On Iranian EFL Learners’ Course Achievement
INTERNATIONAL JOURNAL OF LINGUISTICS AND TRANSLATION STUDIES(2022)^آرام رضا صادقی بنیس*,فاطمه تجلی
Thin-slice Judgments of English Language Teacher Success in Instruction: The Effects of Learners' Gender, Age, and Language Proficiency
Mextesol Journal(2021)ناهید سلطانیان*,^آرام رضا صادقی بنیس
تحلیل تطبیقی کتاب درس زبان انگلیسی پایة دهم ایران و آلمان
مطالعات زبانی و بلاغی(2020)^آرام رضا صادقی بنیس*
The Effect of Using Digital Storytelling (DST) on Intermediate EFL Learners' Reading Comprehension in English and Their Motivation
پنجمین همایش ملی دانش موضوعی-تربیتی در آموزش زبان انگلیسی(2024-02-19)^آرام رضا صادقی بنیس,معصومه غلامی چوکلائی
A Comparative Study on the Effect of Process Writing and Dictogloss on Young Iranian EFL Learners Writing Skills and Anxiety
نوزدهمین همایش بینالمللی انجمن آموزش زبان و ادبیات انگلیسی ایران (تلسی 19)(2022-11-09)فرزاد محمودی یکتا*,^آرام رضا صادقی بنیس
An investigation on Thematic Progression in Academic Writing of Iranian Civil Engineering Scholars
سومین همایش ملی دانشِ آموزشِ محتوا در آموزش زبان انگلیسی(2020-09-30)مرجان محمودی*,^آرام رضا صادقی بنیس
Iranian EFL Teachers’ Job Satisfaction in Private Language Institutes based on Test of Maslow’s Hierarchy of Needs Theory
سومین همایش ملی دانشِ آموزشِ محتوا در آموزش زبان انگلیسی(2020-09-30)سپیده قلی پور*,^آرام رضا صادقی بنیس
A Study into the Perceptions and Comparison of Foreign Language Teaching Anxiety among Novice and Experienced Iranian High School Teachers
هفتمین کنگره ملی پژوهش های کاربردی در مطالعات زبان/7th National Congress on Applied Research in Language Studies(2019-12-12)مینا ملک,^آرام رضا صادقی بنیس*
The Effect of Mind-based Instruction on Spoken Skills and Vocabulary Retention of Iranian EFL Learners
1st National Conference on Applied Linguistics and Materials Development(2018-05-09)^آرام رضا صادقی بنیس,محدثه حسنی*
The Effect of T-Coding (a New Version of Mnemonics) on Iranian EFL Learners' Vocabulary Retention
1st national English Conference(2016-05-11)^آرام رضا صادقی بنیس*,تارا احسانی مقدم
بررسي تاثير نرم افزار بر يادگيري و انگيزه دانشجويان(راهنما)
مارال رشيدي(2011-02-07)، مقطع: كارشناسي ارشدتاثير روش ت - كد گذاري ( نسخه جديدي از ياديارها ) بر يادآوري لغت در زبان آموزان ايراني .(راهنما)
تارا احساني مقدم(2016-10-09)، مقطع: كارشناسي ارشدتأثير روش ICPT (تمرين مبتكرانه تلفظ) بر دقت تلفظ و لهجه مناسب دانش آموزان ايراني سطح مبتدي(راهنما ( بدون مشاور))
محمدرضا محمدزاده(2023-09-18)، مقطع: كارشناسي ارشدبررسي تطبيقي كاربرد مشاركت (مشغوليت) در بخش بحث مقالات دانشگاهي توسط محققان ايراني و بومي انگليسي(راهنما ( بدون مشاور))
ليلا اميري(2023-09-17)، مقطع: كارشناسي ارشدمطالعه تطبيقي تاثير نگارش فرايند محور و ديكتوگالس (بازسازي متون) بر مهارت هاي نوشتاري و اضطراب زبان آموزان جوان ايراني زبان انگليسي به عنوان زبان بيگانه(راهنما ( بدون مشاور))
فرزاد محمودي يكتا(2022-12-25)، مقطع: كارشناسي ارشدتاثير خودارزيابي و همتا ارزيابي بر خودكارآمدي و پويايي فراگيران زبان انگليسي بزرگسال ايراني(راهنما ( بدون مشاور))
مريم مهرابي(2022-10-31)، مقطع: كارشناسي ارشدآگاهي معلمان ايراني زبان انگليسي از راهبردهاي تنظيم هيجان فراگيران و تأثير افزايش آگاهي و موفقيت آنها در به كارگيري آنها(راهنما ( بدون مشاور))
محمد ابوالفتح(2023-09-18)، مقطع: كارشناسي ارشدبررسي ارتباط بين تيپ هاي شخصيتي زبان آموزان سطح متوسط ايراني با علاقه آنها به استفاده از فناوري و فناوري هراسي(راهنما ( بدون مشاور))
محمدرضا ابراهيمي تميزكار(2023-09-20)، مقطع: كارشناسي ارشدبررسي رابطه هاي بين خودِآرماني و خودِ بايست زبان دوم با لذت كلاسي و انگيزه در يادگيري زبان انگليسي به عنوان زبان بيگانه براي زبان آموزان نوجوان ايراني(راهنما ( بدون مشاور))
سيده سپيده ميرسيد(2022-12-25)، مقطع: كارشناسي ارشدآناليز تراكم و تنوع واژگاني و خوانايي مقالات پژوهشي اساتيد ايراني و بومي انگليسي در رشته شيمي(راهنما ( بدون مشاور))
فاطمه السادات طاهري(2023-09-19)، مقطع: كارشناسي ارشدتاثير استفاده از داستان سرايي ديجيتال بر روي انگيزش و درك مطلب خواندن زبان انگليسي يادگيرنده گان ايراني(راهنما ( بدون مشاور))
معصومه غلامي چوكلائي(2023-09-17)، مقطع: كارشناسي ارشدتاثير آموزش التقاطي بر مهارت گفتاري زبان آموزان برونگرا و درونگراي ايراني(راهنما ( بدون مشاور))
محبوبه عزيزنژاد(2021-09-22)، مقطع: كارشناسي ارشدمطالعه ي مقايسه ا ي بر روي شاخص هاي فرامتني تعامل ي مقالات اكادميك نو شته شده توسط محققان اكادميك ايراني و بومي انگليسي در كشاورزي .(راهنما)
طلعت رستمي اروشكي(2022-02-16)، مقطع: كارشناسي ارشدبررسي تاثير بيان كتبي همزمان و غير همزمان بر دقت و صحت گرامري نوشتار فراگيران زبان انگليسي.(راهنما ( بدون مشاور))
علي يحيائي(2022-02-09)، مقطع: كارشناسي ارشدبررسي رابطه بين ميزان پاسخگو بودن معلمان زبان انگليسي ايراني با رضايت و فرسودگي شغليشان .(راهنما ( بدون مشاور))
علي تقي زاده(2022-02-10)، مقطع: كارشناسي ارشدبررسي رابطه ميان وضعيت اجتماعي اقتصادي والدين و يادگيري زبان انگليسي دانش اموزان در كلاس هاي مجازي .(راهنما ( بدون مشاور))
فاطمه نيكدل(2022-02-10)، مقطع: كارشناسي ارشدرابطه ي بين هوش منطقي - رياضي فراگيران ايراني زبان انگليسي و استفاده آنها از استدلال هاي نادرست منطقي دربحث هاي شفاهي در كلاس .(راهنما ( بدون مشاور))
پريا محمدعلي گل(2023-02-14)، مقطع: كارشناسي ارشدنگرش معلمان و زبان آموزان (استنباط) به فعاليت هاي توليدي و انفعالي در كلاس زبان انگليسي .(راهنما ( بدون مشاور))
زهرا محمدي(2023-09-20)، مقطع: كارشناسي ارشدتاثير فعاليت هاي ) task ( برنامه ريزي شده ويديويي بر دقت و رواني مهارت گفتارزبان آموزان ايراني در كلاس هاي مجازي .(راهنما ( بدون مشاور))
قدسيه كاوياني(2021-09-21)، مقطع: كارشناسي ارشدتحقيق مقايسه اي بر ساختار بلاغي مقالات نوشته شده توسط محققان بومي ايراني و انگليسي در مديريت بازرگاني .(راهنما ( بدون مشاور))
محمدرضا قنبري(2021-09-12)، مقطع: كارشناسي ارشدتاثير حدس عبارت فيلم هاي انگليسي توسط فراگيران ايراني زبان انگليسي بر روي يادگيري همايندها توسط آنها .(راهنما ( بدون مشاور))
فاطمه عرب اسماعيلي(2021-09-22)، مقطع: كارشناسي ارشدتحقيقي درباره ارزيابي كلاسهاي مجازي آموزش انگليسي در دبيرستانهاي متوسطه اول ايران .(راهنما ( بدون مشاور))
علي اصغر عامري(2021-09-12)، مقطع: كارشناسي ارشدتاثير تدريس نمايشي بر مهارت هاي گفتاري و تمايل به برقراري ارتباط فراگيران ايراني در حوزه زبان خارجي انگليسي(راهنما ( بدون مشاور))
فاطمه زهرا رياحي(2023-02-19)، مقطع: كارشناسي ارشدتاثير استفاده از دو سبك آموزش زبان بر روي احساس استقلال زبان آموز(راهنما ( بدون مشاور))
محمد منتظري پرچي كلائي(2023-09-19)، مقطع: كارشناسي ارشدبررسي پيشرفت بنمايهاي درنگارش آكادمي كم تخصصي نايرانيدررشته عمران(راهنما ( بدون مشاور))
مرجان محمودي(2020-09-15)، مقطع: كارشناسي ارشدبررسيسطحرضايتشغليمعلمانايرانيزبانانگليسيكودكوبزرگسال(راهنما ( بدون مشاور))
سپيده قلي پور(2020-09-21)، مقطع: كارشناسي ارشدتاثير بازيبر رويتوليد(گفتاري)زبانآموزانايرانيو تمايلآنها بهيادگيريزبانانگليسي(راهنما ( بدون مشاور))
بهناز قادري(2021-02-15)، مقطع: كارشناسي ارشددرك معلمين وسرپرستان آموزشي ازاجزاي تدريس تفكري .(راهنما ( بدون مشاور))
ابوالفضل سياه منصوري(2020-09-20)، مقطع: كارشناسي ارشدمطالعه اي برادراك زبان آموزان ايراني مقطع دبيرستان درمورد تدريس كارآمد(راهنما ( بدون مشاور))
رضا باقري قاديكلائي(2020-09-15)، مقطع: كارشناسي ارشدتاثيراستفاده ازبرنامه ي ممرايزبرياداوري لغات انگليسي وافزايش استقلال فردي(راهنما ( بدون مشاور))
معصومه اكبري قاجاري(2020-09-14)، مقطع: كارشناسي ارشداستفادهازتحليلويدئوبهعنوانوسيلهيتاملدرگروههمگنانبرايپيشرفتآموزشي : تجربهايداخليكآموزشگاه .(راهنما ( بدون مشاور))
اذر خديوحقگو(2021-02-16)، مقطع: كارشناسي ارشدتاثيريادگيريكاوشمحوربرتواناييصحبتكردنواضطرابزبانآموزاندرمدارس (راهنما ( بدون مشاور))
ندا اصغري(2021-02-17)، مقطع: كارشناسي ارشدمطالعهايدرمورددركومقايسهاضطرابFLTدرميانمعلماندبيرستانيتازهكاروباتجربهايراني(راهنما ( بدون مشاور))
مينا ملك(2019-09-22)، مقطع: كارشناسي ارشدمطالعه مقايسه اي استاندارد سازي وبسايتهاي بومي و ايراني آموزش زبان انگليسي(راهنما ( بدون مشاور))
زمزم موسوي(2019-02-19)، مقطع: كارشناسي ارشدمطالعه اي بر آگاهي و بكار گيري مهارت هاي خواندن در آموزشگاههاي زبان در ايران .(راهنما ( بدون مشاور))
مهسا جيراني(2019-02-19)، مقطع: كارشناسي ارشدتاثير آموزش ذهني بر مهارت هاي گفتاري و بازيابي واژگان فراگيران ايراني زبان خارجي(راهنما ( بدون مشاور))
محدثه حسني(2018-09-18)، مقطع: كارشناسي ارشدمطالعه اي بر استقلال يادگيري زبان آموزان انگليسي و تكنيك هاي به كار رفته توسط معلمين زبان انگليسي در ايران(راهنما ( بدون مشاور))
لادن مهبودي(2019-02-17)، مقطع: كارشناسي ارشدتجزيه و تحليل منابع و علل رايج ترين اشتباهات دستوري در مقالات دانشگاهي انگليسي نوشته شده توسط محققان ايراني .(راهنما)
رضا تاج الدين(2017-03-05)، مقطع: كارشناسي ارشد-(راهنما)
نگار رحمانی(2011-01-17)، مقطع: کارشناسی ارشدتاثیر ابزار تحلیل کلام بر پیشرفت توانایی های صحبت کردن فراگیران پیشرفته انگلیسی(راهنما)
علی اسدی(2011-06-12)، مقطع: کارشناسی ارشدمطالعه قیاسی بین ارزشیابی عینی و ذهنی مهارت نگارش زبان آموزان سطح متوسط(مشاور)
هدی ارکانی(2013-03-10)، مقطع: کارشناسی ارشدمطالعه قیاسی کاربرد راهکارهای ارتباطی توسط یادگیرنده هایدر کلاس خودگردان و غیر خودگردان(مشاور)
منیر جعفری(2013-02-25)، مقطع: کارشناسی ارشدتاثیر بازی های کامپیوتری بر روی یادگیری و پیشرفت دانش لغوی زبان آموزان سطح متوسط(مشاور)
محسن حقیقت پسند(2013-03-04)، مقطع: کارشناسی ارشدبررسی تاثیر متقابل بازخورد اعضای گروه بر مهارت نوشتاری دانشجویان گروه زبان خارجی دانشگاه سمنان(راهنما)
زینب قاسمی(2013-02-20)، مقطع: کارشناسی ارشدبررسی تاثیر ... روش آموزش تفکر انتقادی در تقویت مهارت ......(راهنما)
مریم مزینانیان(2013-10-15)، مقطع: کارشناسی ارشدتاثیر پوشه کار و جلسات مشاوره بر مهارت نوشتاری زبان آموزان ایرانی(مشاور)
سیده نسیبه هدایتی(2012-06-30)، مقطع: کارشناسی ارشدتاثیر فرصت تمهید در گفتار زبان آموزان .....(راهنما)
علی کشاورزیان(2013-02-27)، مقطع: کارشناسی ارشدThe Effect of Reading Strategy Instruction(راهنما)
زهرا سلیمانی(2013-09-23)، مقطع: کارشناسی ارشدThe correspondence between(مشاور)
سحرناز رودی رشت آبادی(2014-09-17)، مقطع: کارشناسی ارشد-(مشاور)
روجا پوراسداله احمدی(2013-10-09)، مقطع: کارشناسی ارشدتاثیر سنجش یادگیرنده محور مبتنی بر فعالیت بر روی مهارت درک مطلب زبان آموزان ایرانی ، نیاز به یک دیدگاه جدید در روند فعلی ارزیابی .(مشاور)
فهیمه قلی زاده(2014-09-17)، مقطع: کارشناسی ارشدتاثیر یادگیری ادغامی با بکارگیری وب کوئست بر روی نوشتار توصیفی یادگیرندگان ایرانی زبان انگلیسی .(راهنما)
بهمن مهرعلی تبار(2015-01-12)، مقطع: کارشناسی ارشدمطالعه میزان هماهنگی و اشتراک سیلابس کلاس با اهداف سیلاب اجباری و حاکم .(راهنما)
سمیه معتکفی(2015-03-09)، مقطع: کارشناسی ارشداثرات جانبی ارزیابی تمرین محور بر روی گسترش دایره لغات زبان آموزان ایرانی(مشاور)
فریبا ملاکاظمی(2015-09-13)، مقطع: کارشناسی ارشدبررسی تاثیر استفاده از روش Mnemonics در یادگیری و به یاد آوران لغات در بین فراگیران زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی در ایران (مشاور)
فرح جوان فر(2015-09-27)، مقطع: کارشناسی ارشدبررسی نگرش دانش آموزان از فعالیت های کلاسی آموزش زبان انگلیسی در ایران (راهنما)
الهه وفائی(2015-05-17)، مقطع: کارشناسی ارشدتاثیرات خواندن متون طنزآمیز در بهبود توانایی صحبت کردن فراگیرنده های زبان انگلیسی(مشاور)
سعید کللری(2015-03-02)، مقطع: کارشناسی ارشداثرگوش دادن به آوازهای موزیکال بر تلفظ دانش آموزان ایرانی(مشاور)
فاطمه دادخواه(2015-05-17)، مقطع: کارشناسی ارشداثر نمودارهای ذهنی برحافظه دراز مدت و کوتاه مدت زبان آموزان انگلیسی ایرانی در موسسات زبان انگلیسی(مشاور)
شراره رستم زاده(2015-09-13)، مقطع: کارشناسی ارشدتاثیر استفاده از اشکال گرافیکی بر درک مطلب شنیداری و اضطراب یادگیرندگان زبان انگلیسی . (راهنما)
حسین امیری(2016-10-05)، مقطع: کارشناسی ارشداولویت معلمان زن و مرد در استفاده از انواع بازخورد ریکست و نگرش دانش آموزان نسبت به آن .(مشاور)
بی بی سمیه مدنی(2016-02-29)، مقطع: کارشناسی ارشدمطالعه ای بر رابطه بین خودسنجی و استفاده ی زبان آموزان ایرانی از استراتژی های شناختی و فرا شناختی یادگیری لغت . (راهنما)
فاطمه جعفریان(2016-10-03)، مقطع: کارشناسی ارشدتاثیر ارزیابی کارمحور بر مهارت شفاهی ( صحبت کردن ) و رفتار تعاملی فراگیران زبان انگلیسی ایرانی .(مشاور)
فایزه نصیری(2016-07-09)، مقطع: کارشناسی ارشدتاثیر تعامل های دو نفره و سه نفره بروی توانایی تکلم زبان انگلیسی زبان آموزان ایرانی .(مشاور)
نیره احمدیان(2016-02-28)، مقطع: کارشناسی ارشدتاثیر افزایش آگاهی میان فرهنگی فراگیران زبان انگلیسی از طریق پوشه فرهنگی ، بر روی مهارت های تفکر نقادانه .(مشاور)
مرضیه خزاعی نژاد(2016-02-27)، مقطع: کارشناسی ارشدرابطه بین تمایل به ارتباط و سبک های پردازش هویت در میان یادگیرندگان زبان خارجی در ایران .(مشاور)
حسام الدین اکبرزاده(2015-10-12)، مقطع: کارشناسی ارشدتاثیر ارائه های کنفرانس تد روی تسلط کلام آکادمیک زبان آموزان ایرانی . (راهنما)
سهیلا قربانی(2016-10-02)، مقطع: کارشناسی ارشدتاثیر اجرای نمایش بر روی گفتار انگلیسی دانش آموزان راهنمایی .(مشاور)
راضیه گلینی(2016-10-08)، مقطع: کارشناسی ارشدتاثیر متفاوت حفظ ابهام موجود در فعالیت های خواندن و درک مطلب بر روی عملکرد خواندن دانش آموزان با میزان تحمل ابهام بالا و پایین .(مشاور)
گلناز شیرزادی(2016-09-19)، مقطع: کارشناسی ارشدتاثیر یادگیری مشارکتی بر زبان آموزان ایرانی در سطح متوسط برای مهارت گفتاری .(مشاور)
امید علیجانی(2017-03-07)، مقطع: کارشناسی ارشداستنباط و دریافت معلمان زبان انگلیسی در ایران حول محور تدریس متفکرانه .(مشاور)
راضیه رحمتی یان(2017-03-05)، مقطع: کارشناسی ارشدآموزش رویکردی عاطفی در آموزش زبان انگلیسی بعنوان زبان دوم در ایران و ارتباط آن با نوع شخصیتی تفکر گرا - احساس گرا .(مشاور)
نسیم شهسواری(2016-10-02)، مقطع: کارشناسی ارشدتاثیر روش تدریس بازگردانی لغات (SVP)بر بهبود یادآوری لغات در زبان آموزان ایرانی.(راهنما)
هانیه اسدی(2017-03-07)، مقطع: کارشناسی ارشدتفاوت بین عملکرد زبان اموزان کمالگرا سازگار و ناسازگار از نظر مقدار شرکت آن ها در بحث های کلاسی و همچنین از نظر صحت گرامر و لغات در مکالمه .(راهنما)
مریم مهیمنی(2016-10-08)، مقطع: کارشناسی ارشدتاثیر سنجش یادگیرنده محور مبتنی بر فعالیت بر روی مهارت درک مطلب زبان آموزان ایرانی ، نیاز به یک دیدگاه جدید در روند فعلی ارزیابی .(راهنما)
فاطمه کریمی اسرمی(2017-03-13)، مقطع: کارشناسی ارشدنقد و بررسی کتب آموزشی زبان فارسی در روسیه و مقایسه ای آنها با کتب موجود در ایران(مشاور)
مهسا عباسی(2018-06-13)، مقطع: کارشناسی ارشدبررسی رابطه بین استفاده زبان آموزان ایرانی از استراتژی های یادگیری لغت و سطح تاب آوری آنها . (مشاور)
سحر زمانیان(2017-09-20)، مقطع: کارشناسی ارشدمطالعه حرکت سوم تعاملات کلاسی در کلاسهای آموزش زبان انگلیسی .(مشاور)
آرش پلنگ اسفندیاری(2017-12-25)، مقطع: کارشناسی ارشدبررسی مشخصات دوره های انگلیسی برای اهداف ویژه و نگرش معلمان و دانش آموزان نسبت به دوره های انگلیسی برای اهداف ویژه در گروه های آموزشی مهندسی .(راهنما)
اکرم محمدی کیا(2018-02-18)، مقطع: کارشناسی ارشدتاثیر ابزار چند رسانه ای بر روی خودگردانی و درک مطلب در مقطع ابتدایی دانش آموزان زبان انگلیسی .(راهنما)
کبریا عقددادی(2018-01-15)، مقطع: کارشناسی ارشدتاثیر تصحیح املا همکلاسی ها بر پیشرفت در املا در مقطع ابتدایی دانش آموزان زبان انگلیسی و واکنش آنها نسبت به تصحیح املا توسط همکلاسی ها .(راهنما)
صدیقه بریمانی ورندی(2018-01-15)، مقطع: کارشناسی ارشدتاثیر ضبط کردن درس و نوشتن یادداشت توسط دانش آموزان بعد از هر کلاس به عنوان روشهایی برای تدریس بازنگرانه معلم ، روی انگیزه دانش آموزان برای صحبت کردن به زبان انگلیسی .(مشاور)
زهرا طالبی کولائی(2018-02-19)، مقطع: کارشناسی ارشدرابطه ه دف محوری زبان آموزان ایرانی با خود تنظیمی در یادگیری و سود جستم آنان از استراتژی های یادگیری در زبان دوم(راهنما)
آزاده منصوری(2011-10-16)، مقطع: کارشناسی ارشدبررسی کتب آموزش زبان از لحاظ تعصبی بودن نسبت به یک جنسیت خاص(مشاور)
رویا پوردلان(2013-03-04)، مقطع: کارشناسی ارشدبررسی تاثیر ... وظیفه محور بر مهارت خواندن و درک مفاهیم زبان آموزان(راهنما)
فرناز میری آشتیانی(2013-03-06)، مقطع: کارشناسی ارشدارتباط میان سه بعد کمال گرایی....(مشاور)
سیمین دخت رحمانی(2013-03-04)، مقطع: کارشناسی ارشدبررسی تاثیر استفاده از نقل قولهای الهامی بر بهبود به یاد آوردن لغات انتزاعی(مشاور)
مهری مختارزاده(2013-10-02)، مقطع: کارشناسی ارشدThe relationship between perfectionism and Iranian Foreign language learners | willingness to communicate inside the classroom(مشاور)
سمیرا ریحانی شرق(2013-10-15)، مقطع: کارشناسی ارشدThe effect of TBLT(راهنما)
آفاق اکبری شهربندی(2013-10-09)، مقطع: کارشناسی ارشدThe impact of pushed out put(راهنما)
وحید عدالتی بزاز(2014-01-15)، مقطع: کارشناسی ارشدThe effect of transcribing on Iranian(راهنما)
محمد افشار راد(2014-02-24)، مقطع: کارشناسی ارشدSelf-identity family education(راهنما)
مژگان امامیان(2013-09-30)، مقطع: کارشناسی ارشدرابطه بین آزادی معلم و احساس کارآمدی در خودش .(مشاور)
احسان کاظمی(2014-10-14)، مقطع: کارشناسی ارشدبررسی تاثیر آموزش زبان تکلیف محور و تخته های هوشمند بر نگارش داستان و نامه دانش آموزان سطح متوسط ایرانی .(راهنما)
رویا امیری(2015-10-05)، مقطع: کارشناسی ارشدتاثیر تغییرات زبانی روی درک مطلب زبان آموزان ایرانی .(راهنما)
سمیرا پیشگاه هادیان(2014-10-14)، مقطع: کارشناسی ارشدبررسی تاثیر درونداد غنی شده از طریق مهارتهای شنیداری و خواندن بر روی صحیح نویسی ساختاری مهارت نگارش در زبان آموزان سطح متوسط ایرانی .(راهنما)
ابوالفضل آقاجانی(2014-10-14)، مقطع: کارشناسی ارشدبررسی و مقایسه استراتژی خوانداری استفاده شده توسط دانشجویان رشته های مهندسی جهت درک مطلب متون تفسیری فنی در محیط کامپیوتر و متون چاپ شده . (راهنما)
مصطفی کهساری(2016-10-05)، مقطع: کارشناسی ارشدآزمون های دو نفره و تاثیر آن بر یادگیری زبان انگلیسی توسط زبان آموزان ایرانی . (مشاور)
پریسا الهی پناه(2016-10-05)، مقطع: کارشناسی ارشدتاثیر روش حدس عبارت فیلم بر مهارت شنیداری زبان آموزان ایرانی .(راهنما)
سیده سمیرا حسینی یکتا(2016-02-29)، مقطع: کارشناسی ارشد-تاثیرات حفظ کردن متن تطبیق داده شده با زندگی شخصی بر روی سلاست و درستی مهارت گفتاری انگلیسی دانش آموزان ایرانی به عنوان زبان خارجی و نگرش آنها .(راهنما)
رویا سادات حسینی(2016-03-07)، مقطع: کارشناسی ارشدمقایسه تاثیر گفتگوی کتبی همزمان با واسطه کامپیوتر و گفتگوی کلامی رو در رو بر دانش گرامری زبان آموزان زبان انگلیسی .(راهنما)
مهرزاد سرخئی(2015-10-12)، مقطع: کارشناسی ارشدبررسی ادراک فراگیران زبان انگلیسی از تاثیر یادگیری زبان بر خودپنداره و کیفیت زندگی .(مشاور)
افسانه فرهنگی مهماندوست علیا(2016-02-06)، مقطع: کارشناسی ارشدمطالعه گسترده از طریق کتاب های الکترونیک و اثرات آن بر روی درک مطلب ، غنای واژگانی و انگیزه خواندن دانشجویان ایرانی .(راهنما)
فهیمه کاکوئی(2016-02-06)، مقطع: کارشناسی ارشدبررسی کاهش انگیزه زبان آموزان در سطوح مختلف تحصیلی .(راهنما)
سپیده داورزنی(2017-03-08)، مقطع: کارشناسی ارشدارتباط ما بین مهارت های هوش هیجانی و اضطراب ناشی از یادگیری زبان خارجی در زبان آموزان ایرانی . (راهنما)
دنا فضلی بشلی(2016-10-09)، مقطع: کارشناسی ارشدباور معلمان و دانش آموزان در مورد تاثیر انگیزشی استفاده از زبان اول آنها در یادگیری زبان دوم.(مشاور)
زهرا اسماعیلی اشکهرانی(2018-02-18)، مقطع: کارشناسی ارشدمقایسه کمی دو کتاب مدرسه ای زبان انگلیسی ایرانی ( کتاب سوم دبیرستان و پیش دانشگاهی ) و دو کتاب بین المللی مورد استفاده در موسسات آموزش زبان انگیسی .(مشاور)
زهرا محمودی(2018-02-12)، مقطع: کارشناسی ارشدGeneral Engish for Iranians
General Engish for IraniansImprove Your Speaking: A Lecture based Instruction
Improve Your Speaking: A Lecture based InstructionEnglish for the students of fabrics and Garments designing
English for the students of fabrics and Garments designingEnglish for Students of Religion and Mysticism
English for Students of Religion and MysticismDownloads
Useful files and tools for you
Syllabus
My Course Syllabus and details
مقاله نویسی (8 Downloads)
رشته : زبان و ادبیات انگلیسیمقاله نویسی (13 Downloads)
رشته : زبان و ادبیات انگلیسیانگلیسی با اهداف وبژه (ارشد) (140 Downloads)
رشته : آموزش زبان انگلیسیاصول و روش تدریس مهارت ها (کارشناسی) (17 Downloads)
رشته : زبان و ادبیات انگلیسینگارش متون و مقالات علمی (ارشد) (33 Downloads)
رشته : آموزش زبان انگلیسیفناوری در آموزش زیان (40 Downloads)
رشته : زبان و ادبیات انگلیسینگارش پیشرفته (51 Downloads)
رشته : زبان و ادبیات انگلیسیTeaching Principles and Methods (46 Downloads)
رشته : English Language and Literature , گرایش : TEFLReading Comprehension 1 (47 Downloads)
رشته : English Language and Literature , گرایش : English Literatureنگارش پیشرفته (48 Downloads)
رشته : زبان و ادبیات انگلیسیدرک مفاهیم 3 (51 Downloads)
برنامه درسی با توجه به وضعیت کرونا و تدریس مجازی نوشته شده است.
رشته : زبان و ادبیات انگلیسی